Σαφώς και έχετε ακουστά ότι η διαφημιση στο facebook οδηγεί σε αύξηση πωλήσεων και φέρνει περισσότερα έσοδα για την επιχείρησή σας.
Αλλά είναι λογικό να μην γνωρίζετε ΠΩΣ οργανώνεται και εκτελείται αυτό επιτυχημένα…
Τα κοινωνικά δίκτυα, και ειδικά το Facebook, αποτελούν ένα αποδεδειγμένο και αποτελεσματικό εργαλείο ψηφιακής διαφήμισης. Με τη σωστή διαχείριση και τη στρατηγική εφαρμογή τους, είναι βέβαιο πως κάθε επιχείρηση που διαφημίζεται στα social media θα καταφέρει να ξεχωρίσει.
Μια επαγγελματική Facebook page δίνει αμέτρητες δυνατότητες και εξελιγμένα εργαλεία στόχευσης κοινού για να απευθυνθεί η διαφήμισή σας. Το γεγονός αυτό καθιστά τις προωθητικές καμπάνιες του Facebook εξαιρετικά αποτελεσματικές, ενώ τα μετρήσιμα αποτελέσματα και στατιστικά που μας παρέχει, μας εξασφαλίζουν αποτελεσματικότερη διαχείριση του διαφημιστικού μας budget.
Είναι δεδομένο, λοιπόν, πως με τόσα πλεονεκτήματα, η διαφήμιση στο Facebook -παρόλο που ξεπετάχτηκαν κι άλλες social πλατφόρμες (βλέπε TikTok)- εξακολουθεί και είναι πολύ αποδοτική.
Τα μόνα που χρειάζονται για να ξεκινήσετε διαφημιση στο facebook είναι:
- μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook
- ένα προσωπικό προφίλ που θα είναι κύριος διαχειριστής
- και μια μέθοδος πληρωμής των διαφημίσεων
Χρειάζεται όμως προσοχή! Πολλοί επιχειρηματίες καταλήγουν να σπαταλούν χρήματα σε καμπάνιες που δεν λειτουργούν. Βεβαιωθείτε ότι δεν είστε ένας από αυτούς!
Αναγνωρίστε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα και επικοινωνήστε το αποτελεσματικά μέσω στοχευμένων διαφημιστικών καμπανιών, και είναι βέβαιο πως θα τα καταφέρετε!
Γνωρίζοντας ότι ένα μεγάλο μέρος των online χρηστών χρησιμοποιούν το Facebook σε καθημερινή βάση, υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες ο ιδανικός πελάτης-στόχος σας να βρίσκεται ανάμεσα τους.
Αν προετοιμαστείτε σωστά και εξοπλιστείτε με τις κατάλληλες γνώσεις, είναι βέβαιο πως θα έχετε αποτελέσματα. Θα έχετε τη δυνατότητα να λαμβάνετε ποιοτικά leads, να δημιουργήσετε μια ουσιαστικότερη σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας και, τελικά, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Για τον λόγο αυτό, έχουμε ετοιμάσει για εσάς μια πλήρη περιγραφή των εργαλείων στόχευσης που θα σας κατευθύνει αποτελεσματικά ξεκινώντας με τις διαφημίσεις στο Facebook.
Ξεκινήστε με τη σωστή στρατηγική και επιλέξτε το κατάλληλο objective, το οποίο θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους μάρκετινγκ που έχετε θέσει. Τι είναι τα objectives; Τα objectives (διαφημιστικοί στόχοι) είναι, με απλά λόγια, η ενέργεια που θέλετε να πραγματοποιήσουν οι χρήστες όταν βλέπουν τις διαφημίσεις σας.
Ο ορισμός του στόχου μάρκετινγκ αποτελεί την πρώτη ενέργεια που πραγματοποιείτε κατά τη δημιουργία μιας νέας καμπάνιας. Το Facebook σας επιτρέπει να επιλέξετε ανάμεσα σε 6 διαφορετικές κατηγορίες στόχων μάρκετινγκ για τις διαφημιστικές σας καμπάνιες:
Χορηγούμενη Διαφήμιση στο Facebook: Στόχοι Μάρκετινγκ
Αναγνωρισιμότητα
- Απήχηση (Reach)
- Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας (Brand Awareness)
- Προβολές Βίντεο (Video Views)
- Αναγνωρισημότητα Καταστήματος (Store Location Awareness)
Επισκεψιμότητα προς την επιχείρηση
- Κλικ σε Σύνδεσμο (Link clicks)
- Προβολές σελίδας προορισμού (Landing page views)
- Εκκίνηση επικοινωνίας με Μηνύματα (Messenger and WhatsApp)
- Κλήσεις (Calls)
Αλληλεπίδραση με την επιχείρηση
- Συγκεντρώστε Followers
- Εκκίνηση επικοινωνίας με Μηνύματα (Messenger, Instagram and WhatsApp)
- Προβολές Βίντεο (Video Views)
- Αλληλεπίδραση με ανάρτηση (Post engagement)
- Μετατροπές (Conversions)
Ανεύρεση Υποψήφιων Πελατών (Lead Generation)
- Άμεσες φόρμες (Instant Forms)
- Εκκίνηση επικοινωνίας με Μηνύματα (Messenger)
- Μετατροπές (Conversions)
- Κλήσεις (Calls)
Προώθηση Εφαρμογής
- Εγκαταστάσεις Εφαρμογής (App installs)
- Προώθηση Ενεργειών μέσα σε εφαρμογή (App events)
Πωλήσεις
- Μετατροπές (Conversions)
- Πωλήσεις από κατάλογο (Product Catalogue Sales)
- Εκκίνηση επικοινωνίας με Μηνύματα (Messenger and WhatsApp)
- Κλήσεις (Calls)