Η εταιρική ταυτότητα μιας επιχείρησης δημιουργείται για να εκφράσει το «εταιρικό πρόσωπο», τη δημόσια εικόνα της, ώστε να προσδώσει κύρος, σοβαρότητα και αναγνωρισιμότητα στην καθημερινή επικοινωνία με τους συνεργάτες και τους πελάτες της.
Μέσω της εταιρικής ταυτότητας, στόχος είναι να παρουσιαστούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της επιχείρησης, να περνάνε ξεκάθαρα και με σαφήνεια τα απαραίτητα μηνύματα προς τους υποψήφιους πελάτες και να καθιερωθεί η επιχείρηση στη συνείδηση του κόσμου ώστε να είναι εύκολα αναγνωρίσιμη.
Συνεπώς είναι απαραίτητη και πολύ σημαντική η δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης.